Wymagane dokumenty
-Informacja o gruntach IR – 1, - Informacja o lasach IL – 1. Przewidywany termin załatwienia sprawy - do jednego miesiąca Odpowiedzialność za załatwienie sprawy Tryb odwoławczy Podstawy prawne Informacje dodatkowe 15 marca, 15 maja, 15 września, 15 listopada roku podatkowego.
- Informacja o nieruchomościach i obiektach budowlanych IN – 1,
Referat Finansowy
nr pokoju : 6
nr telefonu (33) 4790510 wew. 25
godz. pracy : poniedziałek , wtorek , czwartek – od 7:00 do 15:00
środa - od 7:00 do 16:00
piątek - od 7:00 do 14:00
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej za pośrednictwem Wójta Gminy Goleszów w terminie 14 dni od doręczenia decyzji.
- Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1445 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. o podatku rolnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1892 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 30 października 2002 r. o podatku leśnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1821 z późn. zm. )
- Uchwała nr 0007.51.2017 z dnia 25 października 2017 r. w sprawie wzorów formularzy informacji i deklaracji podatkowych oraz warunków i trybu ich składania za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Informacje IN-1, IR-1, IL-1 należy złożyć w terminie 14 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku podatkowego w zakresie podatku od nieruchomości lub od dnia zaistnienia zdarzenia mającego wpływ na wysokość opodatkowania w tym roku, a w szczególności zmiana sposobu wykorzystania przedmiotu opodatkowania lub jego części.
Podatek jest płatny w 4 ratach w terminach do dnia: