Zakres działania i kompetencji
Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza Gminy należy w szczególności:
1) przygotowywanie projektów i zmian aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu;
2) nadzór nad przygotowywaniem materiałów pod obrady Rady i Komisji Rady oraz nad realizacją uchwał Rady i wniosków Komisji;
3) opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk we współdziałaniu z kierownikami referatów;
4) zapewnienie sprawnej organizacji i prawidłowego funkcjonowania Urzędu, w tym koordynowanie działalności komórek organizacyjnych;
5) organizowanie szkoleń i koordynowanie podnoszenia kwalifikacji pracowników;
6) nadzorowanie przestrzegania przez pracowników instrukcji kancelaryjnej, czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu oraz zapewnienie prawidłowej obsługi interesantów przez pracowników Urzędu;
7) nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Wójta;
8) prowadzenie rejestru zarządzeń Wójta Gminy;
9) prowadzenie rejestru pełnomocnictw – upoważnień udzielonych przez Wójta;
10) kontrola dyscypliny pracy;
11) zarządzanie sprawozdawczością GUS i nadzór nad terminowym przekazywaniem sprawozdań;
12) pełnienie funkcji kierownika Urzędu w razie jednoczesnej nieobecności Wójta i Zastępcy Wójta;
13) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
14) prowadzenie rejestru wniosków o dostęp do informacji publicznej;
15) prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji;
16) nadzór nad realizacją wniosków i zaleceń pokontrolnych;
17) prenumerata czasopism i wydawnictw.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data wprowadzenia: | 2016-04-08 10:30:42 |
Opublikował: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data publikacji: | 2016-04-08 10:31:11 |
Ostatnia zmiana: | 2020-03-30 13:32:25 |
Ilość wyświetleń: | 822 |