Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
Roboty budowlaneCPV
45214200-2 roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45214210-5 szkoły podstawowe
45261213-0 kładzenie dachów metalowych
45324000-4 tynkowanie
45442110-1 malowanie budynków
45111240-2 roboty w zakresie odwadniania gruntu
Osoby upoważnione do kontaktu
w zakresie merytorycznej części zamówienia – Jerzy Hławiczka -główny specjalista ds. remontów i inwestycji tel. 033 479 38 34
Modernizacja budynku Filii Szkoły Podstawowej w Kisielowie z następującym zakresem robót:
1.roboty remontowe połaci dachu na pow. 335
2.wykonanie instalacji odgromowej,
3.odnowienie elewacji budynku,
4.wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
5.wykonanie kanalizacji deszczowej
Możliwość złożenia oferty częściowej
NIE
Możliwość złożenia oferty wariantowej
NIE
Termin wykonania zamówienia
31.10. 2008 roku
Opis warunków udziału w postępowaniu
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryteria oceny ofert
Cena100 %
Miejsce i termin składania ofert
23.06.2008 r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Urzędu Gminy I piętro pokój nr 16
Miejsce i termin otwarcia ofert
23.06.2008 r. godz. 11:00,I piętro sala posiedzeń
Termin związania ofertą
30 dni
Umowa ramowa
NIE
Wybór najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.