Zakres działania i kompetencji
Do zakresu działania i kompetencji Pełnomocnika ds. Kontroli Zarzadczej należy w szczególności:
1) prowadzenie rejestru procedur kontroli zarzadczej;
2) sporzadzanie i wdrażanie oraz aktualizacja procedur dotyczących kontroli zarządczej;
3) koordynacja zadań i działań związanych z wdrażaniem, monitorowaniem, realizacją i oceną zagadnień dotyczacych kontroli zarządczej;
4) zapewnienie wewnątrz urzędu stosownych informacji niezbednych dla potrzeb kontroli zarządczej;
5) inicjowanie i organizowanie spotkań powołanych przez wójta gminy zespołów roboczych;
6) bieżące informowanie wójta o sprawach mających istotne znaczenie dla funkcjonowania kontroli zarządczej;
7) prowadzenie rejestru instytucji kultury, dla których organiatorem jesst Gmina Goleszów;
8) koordynowanie i nadzorowanie prowadzonych kontroli kompleksowych, problemowych i doraźnych w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych;
9) przygotowywanie wniosków pokontrolnych i wystapień;
10) nadzór nad realizacją zaleceń pokontrolnych.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data wprowadzenia: | 2019-02-05 12:45:18 |
Opublikował: | Grażyna Porębska-Jochacy |
Data publikacji: | 2019-02-05 12:50:13 |
Ostatnia zmiana: | 2020-03-09 11:07:13 |
Ilość wyświetleń: | 498 |